Träning på ovalbanan
Idag har jag och Fljóð varit på ovalbanan och tränat lite i Vallfaris regi. Jättekul! Fljóð är bitvis jättefin, men det krävs så mycket för att hålla ihop henne. Jag måste verkligen rida fram och rida rätt hela tiden, annars faller hon isär. Minsta  miss från mig så faller allt. Det kommer att bli bra, men vi är inte där än. Det var ändå kul att träna på ovalbanan och känna lite på fyrgången. Vi ska tävla V2 för första gången under hösten och jag hoppas att vi kan få till det någorlunda. Hon är bättre än någonsin, men jag rider väl på 30% av hennes kapacitet ungefär. Samtidigt som det känns frustrerande är det såklart också roligt att det finns så mycket mer i henne. Jag försöker lite optimistiskt att sikta på våren 2020 och hoppas att vi är mer klara då. Hon är så fin, men allt hänger på mig. En riktig utmaning med andra ord! 

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Anonym

Det ser i alla fall väldigt bra ut på bilderna ;)

Svar: Tack så mycket! :D
hovet.webblogg.se

emma

måste bara säga att nattfari-podden är grym! Lyssnade hela gårdagen

Svar: Tack, vad kul att höra! :D
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress