Took an arrow
Hej på er! Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Har tränat och sen ridit alla hästarna. Det var lite samma igår, förutom att vi tog in hö då också. Det gick jättebra tills golvet pajade på vagnen och jag ramlade ned mellan två plankor och slog knät som faaan. Fastnade dessutom så vi fick sparka loss brädan för att jag skulle komma upp haha! Så jävla klantigt. Knät ser ut som skit idag, men jag tejpade med massa silvertejp och bomullsväv så det gick ändå ok att rida. Hann rida alla hästarna ikväll i alla fall, och de kändes bra allihop. Det är bara Fljóð som är lite svår just nu. Hon är bara knallhet så fort jag hoppar upp och har rätt svårt att slappna av. Jag behöver ta mig till en riktig ridbana för att få ordning på henne. Hade dessutom velat åka till någon tränare, men alla är ju på VM just nu så det blir lite svårt. Får försöka lösa det själv så länge, men jag ska faktiskt boka ett par kurser i höst för både Fljóð och Ára. 
 
Följer ni VM? Jag har inte varit hemma så mycket, men tänkte kanske kolla live-streamen i helgen. Är det bra ni som streamar?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress