Podd-clinic, kurser och annat!
Hej på er! Har haft en ganska smockad helg. Var på spelning i lördags så jag hann inte rida, och har jobbat massor med podden i helgen också. Podden fyllde faktiskt ett år i lördags :) Det är sjukt kul att det gått så bra med podden under året, och vi har massor av roliga projekt inför hösten. Bl.a. en clinic! Mer om det kommer. 

Igår hann jag i alla fall rida. R och jag tog en tur på Gullan och Ára och det gick jättebra. Ára är så kul att rida att man bara dör och det är roligt med lite sällskap också. Red Fljóð på ridbanan efter det och hon kändes också fin. Jag har faktiskt bokat in hela fyra kurser i höst för att verkligen få koll på henne. Hon är inte lätt min ponny, men jättefin ibland ;) I helgen ser det ut som att vi åker till Uppsala en sväng. Det ska bli kul, skriver mer om det sen!

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress