Inte helt i form
Uuuuh det var inte världens bästa idé att gå ut på stan och slira igår kan man säga. Det var jag, Johan och ytterligare en vän som var på besök i Stockholm och vi gick ut och åt middag, drack lite vin och hamnade tillslut på Stampen och tittade på något band. Väldigt trevligt för all del, men jag kände mig ganska så trött i morse och har varit lite ur slag hela dagen faktiskt. Behövde ändå rida så jag åkte ut och red en sväng på Slemma på volten efter jobbet. Det gick inget vidare faktiskt. Förutom att jag var seg i kroppen var underlaget blött och dåligt och belysningen har de inte fått upp än så det var dessutom kolsvart. Fick ingen bra känsla alls och Slemma kändes som att hon också ansåg att det hela inte var min mest lysande idé någonsin, även om hon alltid är snäll och ställer upp. Ett riktigt pajigt pass med andra ord, och det var helt och hållet mitt fel. Men så är det ju ibland!
 
Nu är jag hemma och skjuter upp städningen av lägenheten som måste göras innan R kommer hem, och svarar på lite Nattfari-mail. Vi kommer att göra lite promo-kläder framöver, som ska delas ut till särskilt utvalda personer haha! Så nu sitter jag och försöker rodda med tryckeriet. Ni får hålla utkik efter loggan på events och så framöver. Vi har bokat in en hel inspelningsdag i november nu i alla fall, och en fotografering. Det rullar på med andra ord! 
 
Nu ska jag dricka väldigt mycket vatten och gå och lägga mig tror jag. I morgon är en ny dag!
 
 
 
emma

lika fin som vänligt :) både du och hästen

Svar: Tack vad snäll du är! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress