"Påskrea"

Orkar jag ens kommentera? Varför kan butikerna inte bara sluta lura folk. Håll i pengarna och handla inte på rea säger jag bara. Sadlar.se var detta då, men det finns säkerligen många fler. Jag hade faktiskt tänkt gå in och köpa ett valsbett men ångrade mig nu. Köper någon annanstans. 


Print-screen från i veckan (och ja, jag var inne på själva sidan också):

Print screen från idag. Kul att det blev två spänn dyrare på "rean", men tydligen "sparar" jag ändå 173 spänn. Visst, jag är dålig på matte, men inte så jävla dålig. Fan vad trött jag är på oseriösa företag.

Johanna

Suck!!! Så jävla tråkigt när dem gör så här... & man blir ju inte sugen på att köpa något av henne igen :P
Säger bara: Håll ut! Det kommer snart riktigt fina bett på marknaden ;)

Svar: Haha jadå, jag håller utkik 😉 Det ska bli spännande med Fager. Jag kommer definitivt att testa!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress