Köpt nya skor

Passade på att köpa nya dojor och shortchaps på Hööks i helgen. Mina stackars ridstövlar föll bokstavligen isär under lördagens ridpass på Fljóð (inte de nya tävlingsstövlarna alltså, utan de gamla). Tänkte egentligen köpa skor och chaps från Ariat, men med tanke på hur hårt jag sliter på mina skor så kändes det ovärt. Hööks hade dessutom rabatt på deras modell Champion så då kändes det som läge. Har faktiskt sneglar på dem länge. Tror jag fick dem för en femhundring, vilket var riktigt bra. Chapsen var från CRW eller vad det kallas, de kostade också runt femhundra. Så jäkla nöjd!

Izza

Vad snygga!! Jag vill också köpa chaps till mina skor, men tyvärr är dom oftast så smala 🙁 Jätte snygga i alla fall!! ❤️

Svar: Tack! 😊 Åh det har jag inte tänkt på, det borde väl finnas olika vidd? De här är typ tajta på mig och mina vader är som pinnar, så det borde verkligen finnas en storlek vidare kan man tycka 🤔
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress