Uhip Alaska

Vi måste prata om Uhips nya vintermodell Alaska. Man börjar ju typ svettas för att den är så snygg. Jag är annars lite småskeptisk mot kappliknande jackor i stallet. Känner lite att "flärparna" nog är lite i vägen (jag vet att det finns en kortare parkas-variant, men den är faktiskt inte lika drop dead). De tidigare modellerna ser lite regnrock ut tycker jag, men den här är lite fluffigare och helt enkelt bara dösnygg! Passar nog mig bättre som fryser hela tiden. Hade lätt kunnat tänka mig att gå runt i en sån här i vinter. Inte för att jag kommer att avhålla mig från termobyxor ändå, men de kommer ju knappt synas under "kjolen". 

Vad tycker ni? Är ni lika förtrollade som jag?

Johanna

Jag köpte ju en Uhip förra vintern och jag är ju totalt mega såld. Använde inte overall en endaste gång förra vintern!!! Kappor i stallet är det bästa, man vill verkligen inte frysa om rumpan :) När man är aktiv är Uhipen verkligen perfekt för den behåller värmen. Sen kan man såklart reglera vad man har under. Idag bjöd Skåne på sjuka 2 grader men jag blev dösvettig med min pikeur polo och fleece under. Är man hästtjej och inte har en Uhip bör det vara nästa investering! ;) KÖP! ;) Säljer den som smör på Hööks ;) Dessutom har vi 20% på jackor nu ;)

Svar: Har hört mycket gott om den! Men finns Alaska på Hööks? Har bara sett den gamla modellen :)
Ella

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress