Uppdatering
Länge sedan jag skrev nu. Har haft lite motivationsdipp i största allmänhet. Men som alltid när man mår lite risigt så kan man alltid shoppa sig glad! Har köpt en ELT-gjord i storlek 45 som jag ska testa när jag kör igång Agnes igen. Tänker lite att om jag hade varit ute och sprungit hade jag hellre haft ett elastiskt band runt bröstkorgen än ett i läder. Jag tycker att Agnes funkar bra med den gjorden jag har haft innan, men ska ändå bli kul att testa. Har också köpt två eksemtäcken till Fljóð eftersom jag har bestämt mig för att täcka henne i år, mest i förebyggande syfte. Sen en nosgrimma från Globus. Har redan en likadan men jag gillar den så mycket så jag ska sätta den på det nya tränser som jag ska köpa nästa vecka. Det jag gillar med den är att den går att spänna upp på båda sidor så att man kan fästa den i olika träns med fast nackplatta. Ska också testa Acavallos bettskivor på mitt Nova-bett. 
 

Agnes är fortfarande preggo, ingen förändring direkt. Vi väntar och väntar, jag försöker sova ute hos mamma och pappa för att kunna vara nära när det drar igång. Så himla spännande!
 
 
Lilla Gullan mår bra och växer så det knakar. Försöker hitta på lite olika aktiviteter med henne också eftersom hon har så otroligt mycket energi. Försökte miljöträna lite med vattentunnor och en presenning, men hon behövde ingen särskild träning i det visade det sig. Det var inte ett dugg läskigt, och jag som trodde att hon skulle bli lite överraskad i alla fall, men icke! Tryggaste hästen i stan.
 
 
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress