Mycket bra ridpass!
Nu kommer den där tiden på året när typ alla bilder man lägger upp är mörka bilder på mer eller mindre blöta hästar på stallgången. Jaja, så är det, nu är det höst! Hästarna gick i alla fall jättebra idag, trots att Fljóð och Gullan verkligen fläskat på sig under min bortavaro. Slemma kändes i alla fall bara 100% toppen. Jag red henne på volten och red igenom alla gångarter bara. Hon funkar bra i allt just nu; det är bara jag som måste hitta in i Anne-Maries system ordentligt, och jag tror att det blir jättebra med en lektion för henne nästa helg. Fljóð fick gå en sväng på vägen, men behöver också komma in på volten tror jag, även om hon är betydligt bättre nu. Till och med traven funkade bra idag! Så kul! I morgon ska jag ut igen, och då tänkte jag försöka hinna med Gullan också. Stackarn blir så ledsen när alla får komma ut utom hon. 

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress