TiH
Hej på er! Idag har jag och Fljóð varit och ridit TiH! Jag har aldrig gjort det förut och inte Fljóð heller såklart så det var roligt att testa. Fljóð tyckte dock tyvärr att det sög och var lite sur och spänd på banan. Dessutom råkade jag rida in på fel voltspår två (!) gånger och fick sladda ut ganska odiskret eftersom det är jätteviktigt att man rider på rätt streck, ja ni fattar. Det märktes att vi är rookies haha!  Men vi fick 4.9 i poäng. Jag vet inte hur bedömningspunkterna är riktigt, men jag tror det var ganska bra givet att vår ritt inte var särskilt "in harmony". Det var dock ett jättebra tillfälle att miljöträna såklart, och Fljóð kändes väldigt lugn nästan hela tiden, så jag är nöjd med det! Tyvärr var inte R med, men mina kära föräldrar var faktiskt där istället och stod och frös med mig hela förmiddagen! Jättekul faktiskt :) Över huvud taget var det ett fint arrangemang och Malin som anordnar var (som alltid) jätteduktig! 

Jag hann med att rida de andra också när jag kom hem och dessutom åka och köpa lite foder. Nu blir det editering av nästa podd-avsnitt, som blir introduktionsavsnittet i vår tölt-serie som kommer att bli riktigt spännande! Stay tuned!

(null)

(null)




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress