Svampkramp?
Alltså hörrni jag har verkligen blivit allergisk mot svamp! De senaste gångerna jag ätit det har jag fått kramp i magen i flera timmar. Så även idag. Har legat i fosterställning och tyckt jättesynd om mig själv ända sedan jag kom hem från stallet efter att ha ätit svamp hos mamma och pappa. Nu har det dock släppt och jag har suttit och editerat podd i några timmar. Så kul ändå! Nyheter på podd-fronten utlovas i veckan. Dessutom kommer nya avsnittet på fredag ;) 

Hästarna var så himla härliga idag! De har vilat några dagar, vilket nog har gjort dem gott, och det var helt underbart väder idag! 17 grader (!) och sol. Slemma fick en härlig repa på vägen med mycket tölt. Fljóð fick svettas på volten och träna TiH-program (så gott det gick eftersom jag inte kan programmet själv haha!) och Gullan fick komma ut på vägen och i skogen. Vi träffade faktiskt på några hönor och en tupp mitt i skogen!! Jag fattade ingenting, och inte Gullan heller haha! Som tur  var tog hon det bra.

Nu ska jag sova, och ser fram emot kommande vecka!

(null)
(null)
Alltså kolla!?
Bettinas islandshäst

Men nej. Allergisk mot gudomligt god svamp? Nåja. Det finns värre prylar att tampas med. Ja, ja. Jobba på med poden så vi får lyssna.

Svar: Jaa jag vet det är hemskt! Jag älskar kantareller men den här smärtan är tyvärr inte värd det :( Jadå, podden är på gång! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress