Podd-jobb
God morgon! Är ute och far som vanligt och har massor på jobbet. Ikväll ska jag dock åka och låna en bil så att jag kan ta mig till stallet. Längtar ihjäl mig efter hästarna! 
 
Igår satt jag och jobbade med hemsidan till Nattfari Podcast som kommer lanseras snart. Det är faktiskt en del jobb att försöka driva en podd haha! Hemsidan blir dock jättesnygg, och jag kommer att posta en länk här på bloggen när den är klar. Nästa avsnitt av podden kommer på fredag och handlar om att köpa häst. Det finns faktiskt mycket matnyttigt i det avsnittet, och jag tror att många kommer ha nytta av de tips och råd som (framförallt Johan) lämnar. Jag pressar honom såklart på lite gamla minnen också, bl.a. om sin medalj från NM i travlöp haha! Missa inte! Och lämna gärna kommentarer och synpunkter eller frågor till mig eller till poddens Facebook-sida :)
 
Ikväll hoppas jag hinna ut och rida, om inte eftermiddagens åtaganden drar ut på tiden. I så fall ska i alla fall lilla Gullan få ut och lufta sig lite. Ha en fin dag nu allihop!
 
 
 
Jessica

Låter hektiskt med kul!

Svar: Haha ja, jag tenderar att alltid ha lite i överkant med aktiviteter :P Men det är roligt alltihop, så jag är väldigt nöjd ändå :)
hovet.webblogg.se

Bettinas islandshäst

Härligt! Längtar efter varje nytt podd-avsnitt. Är det du som redigerar ljudet i poden? Behagligt bra ljud och fint redigerat är det i alla fall, vem som än har gjort det.

Svar: Tack, vad roligt att höra! :D Det är faktiskt min sambo som står för editeringen. Ljudet är inspelat i studio med hjälp av ProTools, så därför blir ljudet också bra från början :) Vi tyckte att det var viktigt att ni som lyssnare får en välgjord och lättlyssnad produkt, så det ligger en del tanke bakom det ;) Sen finns det vissa saker som vi - som är väldigt petiga - kommer att förbättra i ljudkvalitén, men vi är relativt nöjda såhär långt! Tack så mycket för din fina kommentar :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress