Ny podd, Elmia och hemsida
Idag var hästarna lite trötta tror jag, men de jobbade på bra i alla fall. De ska få ett par dagar vila nu och sen kör vi på igen. Det ser ut att bli Elmia på fredag i alla fall, men vi får se. Skulle vara kul att åka dit och bara kika lite på mässan framförallt, och kanske träffa några av er? Jag är inte så dryg som jag ser ut haha! Så om ni är där är det bara att komma fram och säga hej om ni vill! 

På söndag ska jag och R editera ett nytt podd-avsnitt, och för er som läser bloggen kan jag avslöja att det handlar om hur man lägger upp ett ridpass! Ett riktigt nyttigt ämne för oss som ibland får idétorka och vill ha lite inspiration. Dessutom ska jag försöka att äntligen få klart domäner till både Nattfari Podcasts och Hovets nya hemsidor. 

Hoppas att ni har haft en bra dag allihop!

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress