Frågor och svar!
Jag kan avslöja att vi kommer att ha ett frågor och svar-avsnitt av podden framöver! Mer info kommer på poddens Facebook-sida. Inspirerad av detta tänkte jag att vi kunde ta ett frågor och svar-inlägg här på bloggen också! :) Det var länge se! Fråga vad som helst, behöver inte vara häst-relaterat. 

(null)


Ida

Vem är din största inspiration?? Både inom ridning och annars? :)

Anonym

Vilka bett rider du med på dina hästar? Vad är planerna för 2019 med alla hästarna? Din blogg är grym!!

Anonym

Har du någon medryttare??

Anonym

Hej! Jag har precis börjat följa dig och jag ÄLSKAR din blogg!! Du är så himla duktig och gör ett så bra jobb med dina hästar. Jag undrar bara hur man lär sig att rida in en unghäst och hur lärde du dig det? Är det svårt? Tack för en jättebra blogg!!

Frida

Hur känner du Johan Häggberg? Jättebra podd och blogg!

Anonym

Varför har du smink i stallet? Hur ser du ut utan smink?

Sophie

Har du ramlat av och gjort illa dig allvarligt nån gång? och har du något tips om man har ramlat av och blivit rädd?

Anonym

Hur hinner du med tre hästar och krävande Jobb? Och har du dina hästar inackorderad eller sköter du allt själv?

Anonym

Hur hinner du med tre hästar och krävande Jobb? Och har du dina hästar inackorderad eller sköter du allt själv?

Anonym

Tycker du att det är många rykten i islandshäst sporten tex på tävlingar? Hör du mycket skitsnack/rykten? Vad tycker du om det?

Izza

Vad skulle du vilja jobba med om du inte jobbade med det du gör, och skulle du kunna jobba med hästar på heltid?

Anonym

Håller du på med någon annan sport än ridning? :)

Anonym

Hej! Jag undrar om dina hästar har några smeknamn? Och vad är det konstigaste du gör i stallet? :))

Anonym

Har du några bra tips på hur man kan utvecklas som ryttare förutom att rida?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress