Bästa ridturen ever
Hej alla! Hemma efter en riktigt höstkväll i stallet. Det regnade och var kolmörkt haha! Men med regnkläder på gick det bra och jag hann med både Slemma och Fljóð. Slemma gick jättefint, och tuffade på som vanligt. Hon är verkligen bara rolig att rida. Och Fljóð gick faktiskt bättre än någonsin! Lite beroende på hennes humör brukar all energi bara gå rakt upp i henne och hon blir lätt lite spänd och hoppar mest upp och ned. Jag jobbar hela tiden med att få henne att sträcka på överlinjen och komma upp ordentligt med ryggen och äntligen känns det som att vi lyckats med det! Hon är så härlig det väl funkar! R åker till Japan i morgon men jag ska be honom fota lite när han kommer tillbaks. 

Vad tycker ni förresten om den nya headern? Är jättenöjd med bilderna. I morgon får jag tyvärr stanna hemma från stallet eftersom jag inte har någon bil, men på torsdag har jag lånat en så då blir det full rulle igen!

(null)

(null)

Anonym

Jätte fina bilder 😃👍

Svar: Tack! :)
hovet.webblogg.se

emma

fina bilder :) Önskar att jag hade din frippa haha!

Svar: Tack! Frippan kräver dock lite omsorg innan den ser sådär fräsch ut, kan jag avslöja :P
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress