Underbara ridpass trots stressig helg
Hej på er! Har haft en helt galen helg, därav lite halvdålig uppdatering. Det är givetvis inte meningen, men så blir det ibland. Igår fick jag hjälpa mamma att flytta möbler, och så var det massa annat som skulle göras, så det blev väldigt kort tid över för ridningen, men jag lyckades ändå få till några helt ok pass. Fljóð fick dock vila efter det ganska tuffa passet i ridhuset i lördags. Slemma och jag red en sväng på vägen och Richard filmade lite. Det finns en film på instagram för den som vill se. Dessutom red jag Gullan som verkligen går från klarhet till klarhet. Hon känns bara så underbar, och blir bara roligare att rida ju mer styrka som kommer. Så härligt!
 
Jag hoppas kunna fota lite någon helg framöver också, i bättre ljus och få med alla hästarna. I helgen har vi dock  avsatt hela söndagen till podd-jobb, jag, R och Johan. Funderar faktiskt på att åka en sväng till SIF:s höstmöte på lördagen också, men får se om jag pallar. Är det någon av er som ska dit?
 
Även traven är rätt härlig nu :)
 
Rebecca Adnell

Ser så härligt ut :D

Svar: Det är det verkligen :) Tack för din kommentar <3
hovet.webblogg.se

Ida

Men shit vad fin hon är! 😍

Svar: Tack så mycket! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress