Riktigt kasst ridpass
Idag blev det inte mycket vettigt gjort. Fljóð behövde klippas, vilket tog nästan en timme, och sen fick jag rida en extrasväng efter vår skogsrunda eftersom ingenting fungerade. Hon var bara knallhet och kändes mest spänd och trist. Jag försökte få henne att jobba någorlunda koncentrerat men det är så svårt när man inte har någon ridbana. Jag tror dock att detta beror på att hon vilat i två dagar. Hon brukar bli lite övertänd då, så det har nog sin förklaring. Får hoppas att hon känns bättre i morgon.

Är det någon mer än jag som känner att mörkret är ganska jobbigt? Det blir svart redan vid fyra. Jag tycker att man blir väldigt trött av det. Känner ni av samma sak? 

(null)
Mammas lilla pudel
(null)

(null)
Odågan

Johanna

Du får tre dubbla magnesium dosen till henne 🤣

Svar: Hahah, ja eller rida lite oftare :P
hovet.webblogg.se

Anonym

Jag känner igen det här! Min häst är ofta så pigg så jag har svårt att göra något med honom över huvud taget. Har du några tips på vad man gör för att han ska lugna ner sig? Någon skrev magnesium funkar det? Vad brukar du göra och hur ska du göra med Fljod?

Svar: Jag tar med mig den frågan! :)
hovet.webblogg.se

Amanda

Det kan också bero på att du klippte henne! Mina hästar blir alltid extra heta när de är nyklippta 😌

Svar: Så kan det kanske vara! Får vänta tills det vuxit ut lite och se om det blir bättre ;)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress