No makeup
God morgon! Känner mig pepp inför dagen och längtar till kvällens ridturer. Hoppas hinna rida alla. Idag ska jag dessutom sätta mig och göra en struktur för kommande podd-avsnitt. Vi har som sagt inspelning och podd-jobb planerat hela söndagen, och dessutom finns andra viktiga saker som ska diskuteras på söndag, men det återkommer jag till ;) 

Jag funderar faktiskt på att åka en sväng till SIF:s höstmöte på lördag. Funderar dock på hur värt det är med tanke på att helgerna är den enda gången jag kan rida i ljus, men det verkar vara en del intressanta ämnen som ska diskuteras, bl.a. hur avelsbedömningen ska se ut i framtiden. Får se hur jag gör. Är det någon av er som ska dit? 

Nu måste jag sätta lite fart, men på allmän begäran så lägger jag upp en bild på mig utan smink. Detta är dock en bra dag. På en dålig dag kan ni lägga till diverse hudutslag och blå skuggor under ögonen. 

(null)
Bettinas islandshäst

Ha, ha! Hjälp, begär folk bilder utan smink. Hå, hå, ja, ja. Måste säga att du alltid är väldigt välmejkad och att det ser snyggt ut. Kul också att läsa om din och hästarnas träningsvardag. Skulle du ha lust att göra en presentation av dina hästar? Eller har du gjort det redan? Och berätta lite kort om deras egenheter, både styrkor och sådant du måste jobba med?

Svar: Haha ja, lite får man ställa upp på för att läsarna ska bli nöjda haha ;) Jag kan absolut presentera hästarna! Jag tar med mig den fråga :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress