Lektion för Johan
Hej allihop! Redan mitt i veckan! Igår red jag lektion för Johan med Slemma i alla fall. Det gick jättebra. Hon kändes superfin. Johan sa också att hon utvecklats sedan han såg henne på visningen sist och att hon är mer musklad och rundare fram. Jättekul att höra! Vi jobbade mest med att få henne lite kvickare och att hitta ett stabilt tempo i tölten. Det finns ett par filmer på vår Instagram om ni vill se. Idag ska hon dock få vila, och jag tänkte koncentrera mig på Fljóð. 

I övrigt är det mycket podd-jobb just nu. Vi kommer att köra en ny lansering på fredag som ska bli jättekul! Jag har också beställt affischer som förhoppningsvis hinner komma innan SIHS nästa vecka (!!). 

Hoppas att ni får en fin dag! 

(null)

(null)




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress