Shoppingen från SIHS!
Min shopping från SIHS då. Jag shoppade jättelitet faktiskt, mot vad jag brukar göra. Men jag var så otroligt trött och utarbetad så jag orkade inte riktigt gå på mässan så mycket som jag brukar. Jag köpte i alla fall ett golden wings-bett, som jag sa tidigare. Ska testa det på Slemma faktiskt och se hur hon reagerar på det. Sedan fanns det varmfodrade handskar från Roeckl som jag också slog till på. Till vintertävlingarna slog jag till på en kort vinröd jacka från Uhip. Riktigt skön och varm men ändå elegant och smidig. Den hade kunnat vara lite lite längre, men det satt ändå riktigt schysst! Testade den röda jackan från Equestrian Stockholm, men tyvärr sitter den verkligen inte bra på mig. Den blir tajt över bröstet och pösig i midjan. Inte så snyggt. Uhip hade mycket bättre passform, och färgen var riktigt snygg. Passade bra till min hårfärg. Kommer bli snyggt till tävlingarna framöver! Vad tycker ni??

(null)
(null)
(null)
(null)

Ida

Men åhhhh jackan! 😍

Svar: Jag veeeet! :D
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress