Mina julklappar!
Fick ni några fina julklappar hörrni? Jag fick verkligen dröm-presenterna! Jag är i och för sig helt galet förtjust i att få presenter. R brukar skoja om att man bara behöver köpa en present till mig så blir jag glad, och det är nog lite sant haha! I alla fall så har jag tjatat sen jag var på Island i somras om Top Reiters Elding-jacka. Så himla snygg! ALLA på Island hade den, men har inte sett så många i Sverige som har den (ännu). Vi får väl se efter jul haha! Men den är i alla fall riktigt mysig och varm, och jag tänker att den blir perfekt till de riktigt kalla januarikvällarna som kommer framöver. R hade givetvis snappat upp detta (svårt att undvika kanske haha!) och på julafton låg jackan under granen! Den är så snygg så man bara dör! Till jackan fick jag ett par superfräscha ridbyxor i PU-läder från Horze! Modellen heter Victoria, och just dessa har jag spanat på ganska länge. De är väldigt snygga och faktiskt riktigt sköna. Jag tänkte ha dem på nästa Powergaits-tävling! OCH - sist men inte minst - biljetter till fredagen och lördagen på Gothenburg Horse Show! Ni vet ju hur barnsligt förtjust jag är i hästshower; det finns nästan inget bättre haha! Så det ska bli riktigt härligt att åka en sväng till Göteborg i april och kolla på hästar, givetvis har han bokat bästa platserna. Vi tänkte dessutom testa spa:t på Upper room när vi ändå är där. En toppen-weekend commin up alltså! R är världens bästa pojkvän när det kommer till presenter (och annars också). Är så himla nöjd! Av familjen fick jag lite småsaker till lägenheten också, så att det blir lite extra fint här hemma. Kan passa bra nu när nya året är på väg!
 
Fick ni några fina julklappar?
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress