Julkalender - Dag 24
"Why you love your horse" (eller "horses" i mitt fall). Det är såklart för att de har så fina personligheter. De är unika allihop, och har så fina egenheter som jag både kan skratta åt, uppskatta och bli galen på. Framförallt är jag glad för den fina relationen som jag har till alla mina hästar. Att jag märker att de har både förtroende och respekt för mig, att de är trygga med mig och litar på mig. Samtidigt är det ett ansvar som nästan skrämmer mig ibland, för jag är rädd att göra fel. Men att se deras utveckling mot allt mer kompletta ridhästar är något som gör mig både glad och stolt. Jag älskar dem allihop så det gör ont och jag ser fram emot att åka till stallet precis varje dag. För mig är de en del av min familj. Det ska bli så roligt att få följa deras utveckling framöver!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress