Julkalender - Dag 18
Hej på er! Jag är precis hemkommen från Göteborg efter ett par dagars jobb där nere. Nu är det faktiskt snart jul, och äntligen ser jag (kanske) en liten ljusning i arbetsbördan. Ni har säkert märkt att jag har varit lite frånvarande och uppdaterat dåligt. December har varit galet, och både ridningen och bloggandet har tyvärr blivit lite lidande. Under julen är det dock riktiga långhelger så jag ska verkligen njuta av tiden och vara med hästarna så mycket som möjligt. Jag ska också försöka uppdater er bättre och ta lite fina nya bilder. Eventuellt spelar jag också in en till frågor- och svar-vlogg under julhelgen.
 
Dagens julkalender-inlägg ska vara tillägnat min bästa rid-kompis. Det blir lite svårt eftersom jag inte har någon ridkompis haha! Jag rider alltid själv i princip. Min kusin rider oftast på dagarna och jag har ingen annan som jag brukar rida med. Den jag rider oftast med är nog R, så han är väl min bästa rid-kompis också. Sen är ju hästarna mina bästa ridkompisar också, såklart.
 
Men som sagt; mer bloggande och mer ridning framöver! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress