Nosgrimma till stång
Hej alla! Förlåt för skitdålig uppdatering men jag är så jävla sjuk så det är inte klokt. Har århundradets influensa och kör samtidigt ett helt orimligt race på jobbet med sena kvällar framför datorn och full fart. Längtar till i morgon vid den här tiden då jag förhoppningsvis är feberfri och äääntligen kan få sova. Längtar efter hästarna också, som inte har fått gå sedan i måndags. Tänkte rida massor i helgen och bara pyssla i stallet. Så härligt! Förresten tänkte jag höra om någon av er kan tipsa om en riktigt snygg nosgrimma som passar till Stübbens stångbett med korta skänklar? Har ingen i nättare modell som passar. Fákur kanske? Eller TR? Vad tror ni?

(null)

Johanna

Använde min fagernosgrimma när jag använde det stångbettet! Tyckte inte det blev för klumpigt :)

Svar: Ah, ska testa det! :)
hovet.webblogg.se

emma

de engelska nosgrimmorna från fakur är skitsnygga tycker jag :) enkla och nätta

Svar: Ja, eller hur? Får nästan satsa på en sån! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress