Kört hö...
Hej allihop! Som ni kanske ser är det lite kaos på bloggen. Håller på att ändra med stilmallarna och headern och just nu håller jag mest på att bryta ihop och exportera hela skiten till nouw. Hoppas få ordning på detta inom de närmaste dagarna. 
 
Hur som helst så är detta nog första dagen på två veckor jag känner mig liiite piggare. Vi var dock ute i stallet och körde upp hö under kvällen, så nu är jag helt slut igen. Kanske inte det smartaste att göra men men... nu är höet uppe i alla fall, och vi har bara ett lass kvar att köra in. Känns ändå skönt att ha så det räcker nu i brist-tider! 
 
Jag planerar massor av roliga saker i nästa vecka i alla fall! Känns obeskrivligt skönt att slippa ställa klockan i morgon. En hel veckas semester kommer göra mig gott tror jag!
 
Hoppas att ni har en fin kväll och att ni har överseende med röran här på bloggen!
 
(null)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress