Mina finaste ❤️
Hej på er! Kom precis hem från jobbet. Det är mycket nu. Igår hann jag faktiskt ut till stallet en sväng. Kollade till Slemma, som fortfarande såg fin ut i benet, longerade Gullan och red en sväng på Fljóð som var en dröm igår! Hon har verkligen fattat grejen och är tillbaks i gängorna igen. Det känns jätteskönt! Ska försöka komma iväg till ridhuset med henne i helgen om jag hinner. Pysslade lite med Ára också, borstade och tvättade henne på bakbenet eftersom hon har lite mugg i karleden. Tydligen är det vanligare på vita ben? Hon är så himla gullig, jag bara dör! Gullan och jag busade mest på volten och hon hoppade runt och fjantade sig som vanligt och jag bara skrattade. Hon kan verkligen få en på bra humör! Mina älskade underbara tjejer, jag är så glad att de finns!
(null)

(null)

(null)

(null)
Fljóð har ätit klart haha!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress