Hemskt körigt
Ibland hinner man ingenting. Nu är en sån period, jobbar typ dygnet runt just nu så det är svårt att hinna något annat. Slemma vilar ändå den här veckan pga sitt knä så jag har inte jättedåligt samvete. Men ändå, det är inte så muntert. Skulle önska att jag hade något kul att berätta för er, men det har jag inte. Jag ser i alla fall fram emot torsdag då jag ska göra något jag inte gjort på länge.. mer om det sen, om allt går som planerat. Hoppas iaf att ni har det lite lugnare än jag! Ni som har bloggar kan väl lägga upp något kul inlägg som jag kan titta på och få lite inspiration när jag har paus (dvs typ när jag sitter på toaletten eftersom det bara är då jag får några minuter off hahaha!), men det hade varit skoj i alla fall!

(null)

Rida ut

Vi kan rida ut i helgen?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress