Testat Slemma och Insta-haveri
Hej på er! Är i stallet och ska rida Fljóð och Gullan strax. Kunde inte låta bli att ta en sväng på Slemma också, så jag tog ut henne en kort runda och bara kände på henne. Shit vad fin hon är!! Så jäkla häftig. Men det är mycket häst att rida. Det har det i och för sig alltid varit, men nu är hon en pansarvagn haha! Ska bli så kul att komma igång och tävla nu under vintersäsongen. 

Jag har klippt hästarna också. Allihop faktiskt. Idag är det 24 grader och alla haf satt rätt bra med vinterpäls. Det funkar liksom inte. Men det känns bra att ha fixat det i alla fall.

Förresten så har jag upptäckt att jag har råkat dela insta-storys med typ tvåhundra personer istället för att posta dem? Fattar inte hur det har gått till men orkar inte skriva till alla så jag hoppas att ni som eventuellt har fått en instastory från mig läser bloggen och inte funderar över min mentala hälsa hahaha! Det är snarare mina tekniska skills som är inte helt hundra. Fattar fortfarande inte vad jag gjort för fel!

Hur som helst så ska jag fortsätta rida nu, men jag hoppas att ni har en bra söndag och GLÖM FÖR GUDS SKULL INTE ATT RÖSTA!!

(null)

Andrea Müller

Förklarar varför jag fick en story från dig där du var på hööks 😂😂

Svar: Hahaha! 😂😂 Ja du ser!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress