Tävlingar och skoning
Idag hann jag rida innan det blev mörkt! Halleluhja! Dessutom hann jag klippa Slemma och så har hovslagaren varit ute och fixat fötterna på henne inför kommande tävlingar. Det är så skumt egentligen att standardmåttet på skor är 22 mm, när max tillåten vidd är 23 mm. Lite slit på det så blir de ju för breda? Jaja, nu är vi clearade på det i alla fall! Är nöjd med dagen trots allt, och känner mig redo inför DM, som lär bli säsongens sista utomhustävling. Det känns så sjukt att Slemma gick sin första tävling för mindre än ett år sedan haha! För övrigt så kommer jag att rida en TiH-tävling i oktober. Tänkte att what the hell, jag har aldrig ridit TiH förut, men det kan säkert vara kul! Hur ser er höst ut? Ska ni tävla? Är det någon mer än jag som ser fram emot inomhussäsongen? 

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress