Summerar
Hej allihop! Sitter på tåget på väg till södra Sverige inför förhandlingar under kommande vecka. Det är rätt ok att åka tåg. Just nu summerar jag en tuff vecka och spånar inför framtiden med en kaffe. 
  • Den här veckan har vi släppt avsnitt 3 av podden. Det har gått jättebra, och det känns som att intresset bara blir större och större! Så kul! Nu börjar det bli dags att boka nya inspelningsdagar, ta lite promo-bilder och spåna på nya teman. Jag tänker också att vi ska ha ett avsnitt med frågor och svar, där lyssnarna får skicka in frågor om ridning som besvaras i podden. Vad tror ni om det? Jag fick mycket positiv feedback på podden på tävlingen faktiskt, vilket var jättekul.
  • Slemma och jag har ridit vårt första DM. Även om jag är nöjd med resultatet och placeringarna var poängen riktiga bottenpoäng jämfört med tidigare. Jag blev lite förvånad över det för känslan var så bra, och jag tycker också att hon ser fin ut på bilder och filmer. Jag tror möjligen att domarna låg lite lågt generellt, tyckte att jag hörde andra som sa lite samma sak, men man ska aldrig klanka ned på domarna tycker jag, det är inte snyggt, utan man får acceptera deras bedömning och gå hem och öva. Vi hade 5,40 i T7 och 5,17 i V3 tror jag, vilket var mycket lägre än vad vi haft tidigare. Men så är det ibland! Vi får ladda om till nästa tävling helt enkelt! 
  • Många funderingar om framtiden just nu! Det händer en del roliga saker som jag inte berättat för er än, det beror på att allt måste gå i lås först, men jag kan säga så mycket att jag hoppas kunna få bättre möjligheter och större utrymme  att träna hästarna och att jobba vidare med lite avel framöver. Jag lovar att jag berättar mer så fort det rört på sig! En sak jag dock kan avslöja redan nu är att vi kommer att betäcka nästa år och att det blir (minst ett) föl 2020. 

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress