Puh!
Hej! Alltså vilken dag... Har stått på en stege och dragit 40 meter elkabel och installerat ett elaggregat med jordspett och hela skiten. Det tog seriöst flera timmar. Men nu är det ordentligt med kräm i staketen och äntligen kan jag stänga av hagen lite utan att riskera att Gullan kryper ut (trots tre trådar...). Det känns bra ändå! Måste faktiskt stänga av hagen lite för Fljóð är fet som en ballong. Av den anledningen stod hon faktiskt inne i natt tillsammans med Slemma. Det var kanske inte ett genidrag såhär i efterhand för de var helt tokiga när jag red dem idag, båda två. Hade nästan tappat modet när jag tog en tur på Gullan som gick så himla bra. Älskade lilla Gullan, hon kan verkligen få en på bra humör fast det regnar och man är helt slut. I morgon hoppas jag att det blir lite fotat under dagen, och så tänkte jag försöka hinna iväg till Stadsberga, vilket jag inte hann idag. 

(null)
(null)
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress