Helgen och sälja prylar?
Hej allihop! Jobbar och jobbar som vanligt! Mår något bättre idag men blir hemskt trött av penicillinet jag får. Ska åka på lungröntgen idag också, så det känns lite sådär, men skönt att få det gjort. Det ska bli väldigt härligt med helg. 
 
I helgen ska jag försöka komma iväg till ridhuset. Jag och Fljóð har en liten särskilt uppgift att öva på, och Slemma och jag ska slipa lite inför Powergaits. Ser verkligen fram emot cupen. Vi har gjort lagjackor till och med! :) 
 
Förutom det kommer jag att försöka samla ihop lite prylar att sälja. Jag har så jäkla mycket hästgrejor som bara ligger för att det "kan vara bra att ha", men nu börjar det bli smått överfullt. Jag vet inte ens hur man brukar göra när man säljer saker. Är det någon som är bra på detta? Brukar ni ta betalt i förskott? Så många frågor...
 
Hoppas att ni får en fin fredagskväll i alla fall!
 
 
Mimmi

Har sålt på olika hästsidor på facebook, alternativet är väl att boka bord på någon av de större hästloppisarna runt om i Sverige :)

Svar: Åh men vad smart med hästloppis! 😃 Det måste jag kolla upp! Finns det någon Facebook-sida?
hovet.webblogg.se

Andrea Müller

Jag älskar att sälja saker, hänt några gånger att jag sålt lite för mycket att jag ett tag senare faktiskt fått köpa det nytt igen, hehe.

Svar: Hahaha! Ja det är det jag är orolig för! :P Jag vill inte sälja något och sedan ångra mig...
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress