Underbar dag!
Hej på er! Äntligen är R hemma! Har verkligen saknat honom. Nu är ordningen återställd och jag har varit i stallet under eftermiddagen. Har varit lite förvirrad idag eftersom vi ställt om till vintertid, och helt plötsligt har det blivit mörkare på kvällen. Det snöade dessutom idag. Lite lätt deprimerande, även om det ju faktiskt är november, så det är väl dags nu. Hur som helst så har jag en riktigt kul vecka framför mig! Kurs för Anne-Marie väntar, och så släpps nya podd-avsnittet på fredag. Det är det första avsnittet i en serie om tölt med övergripande frågor, och praktisk hjälp för att t.ex. komma till rätta med taktproblem. Vi har dessutom rattat till ljudet och åtgärdat lite barnsjukdomar i vår inspelningsteknik, så nu låter det mycket bättre! Som grädde på moset gick hästarna riktigt bra idag. Slemma vilade efter gårdagens tävling, men Fljóð och Gullan fick komma ut och jobba. Livet är allt bra härligt ibland! 

(null)

Andrea Müller

Jag ser fram emot fredagens poddavsnitt! :)

Svar: Jaa det ska bli kul! Det är ett riktigt bra avsnitt, om jag får säga det själv! ;)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress