Regnkläder!
Det är riktigt ruskigt höstväder nu hörrni! Pannlampan är på varje kväll i princip och det regnar ofta. En bra grej som jag har börjat använda när det regnar är chaps! Köpte ett par på Hööks i läder, och de är riktigt bra faktiskt. Håller värmen bättre än regnbyxor och känns inte lika instängda. Om man impregnerar dem håller de regnet borta riktigt bra. Jag matchar med min långa regnjacka från Kingsland i modellen "Rochelle". Den går att knäppa upp nedifrån fram så att man kan sitta i sadeln med den. Den går dessutom ned lite på benen och har en schysst ganska hög krage. Riktigt jäkla bra! 
 
 
Anonym

Ser bra ut! Har du en bild när du sitter i sadeln? Undrar hur högt upp man kan öppna upp regnkappan nerifrån :)

Svar: Hmm nä det har jag inte, men jag kan ta en i veckan och lägga upp? 😊 Man kan öppna den hela vägen upp! Det är dragkedja som går från båda hållen. Den är super! 👌🏻👌🏻
hovet.webblogg.se

Ida

Riktigt snyggt matchat!

Svar: Tack :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress