Måndag
Usch alltså jag hatar måndagar. Är så seg idag så det finns inte. Hade i alla fall en toppendag igår. R var med i stallet och fotade och filmade lite. Ska lägga upp bilder sen, och uppdatera headern bl.a.!
 
Slemma och Fljóð fick gå på ridbanan. Jag behövde verkligen rida igenom trav och galopp på dem lite, och det gick mycket bättre än i lördags. Det är alltid kul när alla hästarna går bra, det är så roligt att rida då!
 
Gullan fick gå en repa på vägen. Hon börjar också bli helt ok faktiskt. Tölten är osäker fortfarande, men hon börjar kunna bära sig riktigt schysst och faktiskt så börjar det komma lite steg också. Så kul eftersom hon trots allt bara 4 år och jag har gjort allt själv på henne (också). Hon kan nog bli ganska bra!
 
Idag får hästarna vila, och jag ska sätta mig och editera podd och bilder ikväll!
 
 
 
Johanna

Så trevlig hon är! Stort plus för traven :) fantastiskt att hon är så trevlig redan vid så tidig ålder. Vilket bra jobb du gör med dina hästar :)

Svar: Tack, vad kul att höra! :) Ja, traven riktigt bra. Ibland när hon verkligen kommer fram ordentligt så är det faktiskt den bästa trav jag någonsin ridit, och då är hon bara fyra ;) Tack så mycket för de fina orden!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress