Lektion ikväll!
Hej på er! Oj vilken tystnad det varit på bloggen, sorry! Jag var helt slut igår av någon anledning. Jag är ingen måndagsperson kanske. Idag är jag dock riktigt pigg faktiskt. Så skönt! Men R får gärna komma hem nu känner jag, det är väldigt tomt och ensamt att komma hem till en tom lägenhet... Jaja, idag ska jag i alla fall ut till stallet. Hästarna ska ridas, och Fljóð och jag ska faktiskt åka en sväng till Stadsberga och rida lektion för Johan. Superkul, det var länge sedan! Uppdaterar er senare såklart. 
 
Annars har det inte hänt så mycket; nya poddavsnittet är färdigediterat och i det här avsnittet kommer vi att prata om tölt; takt, ryttarkänsla, hur man handskas med taktproblem och hur hjälperna egentligen ska samspela för att få hästen att tölta korrekt. Jättekul avsnitt faktiskt, och väldigt nyttigt! 
 
Ni har väl inte missat att podden har en hemsida nu också? www.nattfaripodcast.se! Gå in och kika om ni vill, och glöm inte att skicka frågor till frågor och svar-avsnittet som kommer senare. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress