Vi pratar om tölt!
Insåg att jag inte ens har postat det senaste podd-avsnittet! Slarvigt av mig! Vissa av er har säkert redan hört det, men för er som inte har det får ni såklart gärna lyssna, dela, kommentera och prenumerera!
 
Det här avsnittet tycker jag personligen blev väldigt bra. Vi pratar övergripande om tölt, hur man rider, bibehåller och utvecklar tölten, hur man hanterar taktproblem och vad som krävs för att bli en duktig töltryttare. Vi försöker ju diskutera alla ämnen utifrån perspektivet att alla ska kunna ta med sig något; de flesta av oss är ju inte VM-ryttare utan jobbar med våra hästar på fritiden, och försöker hantera problem som kan uppstå. Vi har dock fått massor av reaktioner, både från toppryttare och fritidsryttare. Jag har även kompisar som sysslar med stor häst som har blivit nyfikna på vår härliga sport efter att ha lyssnat på podden, vilket var ett av våra syften också. Jag hoppas att ni också blir lite inspirerade och tar med er ett eller annat tips hem till pållen i stallet! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress