Pudelfrissa och magiskt ridpass
Hej på er! Uhh jag har så hemskt mycket på jobbet just nu. Hinner knappt tänka. Det blev i alla fall en sväng till stallet och en härlig tur på Slemma, som gick bättre än någonsin idag. Hon kom verkligen fram ordentligt men vi lyckades bibehålla en helt ny balans som kändes helt fantastisk. Trots att mina fingrar frös sönder så mycket att jag inte hade någon känsel alls, utan de kändes som döda kvistar haha! Men det gjorde verkligen inget, det var ett helt underbart pass! Klippte henne idag också, i den klassiska "pudeln", d.v.s. klippte ned även på frambenen. Hon har så jäkla mycket regnskållor (vilket hon har varje vinter) så jag var tvungen att få bort björnpälsen mellan frambenen. Så nu ser hon ut som en liten rejvare med bruna benvärmare haha! Men bedårade ändå såklart! 

I morgon har jag massor på jobbet som vanligt, MEN det kommer en kul nyhet för podden i morgon, så håll ögonen öppna! 

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress