Powergaits-cupen deltävling 1
Hej på er! Ledsen för dålig uppdatering igår! Ni som följer oss på Instagram vet att jag var och tävlade igår och att det gick jättebra! Slemma skötte sig riktigt fint, och vi behöll den fina balansen vi hittade under senaste ridpasset. Mitt mantra under hela tävlingen var "sluta inte att rida", och jag försökte verkligen att hålla fast vid den positiva känslan, vilket lyckades bra! Vi fick 5.75 totalt och vann T8:an. Det här var den första deltävlingen i Powergaits-cupen så det var enbart töltgrenar och därför kunde man bara rida en klass. Nästa deltävling, som blir i februari, är det V5, V3 och F2. Kul koncept tycker jag! Jag vann faktiskt även uttagningen, vilket var väldigt bra eftersom det är placeringen i uttagningen som räknas för lagpoängen. Vi ligger nog hyfsat till inför nästa deltävling tror jag! Jättekul! I sista momentet i finalen fick vi 6.0 från alla domare, vilket var en riktigt kick! Fint arrangerat som vanligt på Powergaits, och jag ser verkligen fram emot nästa deltävling!
 
 
Anonym

T8 är till för orutinerade och unga hästar, kanske dags att avancera snart.. och lämna plats till andra ekipage.

Svar: Jag har svarat på detta i ett inlägg :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress