Longering
Hej på er!! Idag fick jag äntligen till mina efterlängtade longeringspass med Equiband. Det gick riktigt bra! Alls hästarna var duktiga och gick så himla fint. Fljóð var givetvis lite hyperaktiv och galopperade typ 40 varv innan hon började lugna sig, men mot slutet gick hon helt fantastiskt fint! Jag tror att detta är så nyttigt för henne. Pratade faktiskt med Johan om hennes "trotsålder" igår, och han tyckte att jag kunde vara helt lugn och bara jobba på metodiskt på samma sätt som nu. Han tror att det är en fas, så då litar jag på det känner jag. Behöver väl kanske inte säga att även de andra två var jättefina och skötte sig utmärkt?

Har förresten börjat editera nästa podd-avsnitt. Det är riktigt bra ;) 

Kolla vad fin Gullan börjar bli! Vinkeln är lite konstig på de här bilderna eftersom vår stallgång är så smal, men man ser ju lite i alla fall!

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress