En riktig sommardag!
Har haft en toppendag i stallet! Jag har hunnit rida igenom alla hästarna, även om Slemma bara fick jogga lite i tölt och galopp på ängen. Alla kändes dock jättebra! Har också passat på att byta däck på släpet, vilket tydligen var något av en pärs. Bultarna satt som satan, vi hade fel munstycke till kompressorn, mamma spikade sig själv i fingret och plötsligt släppte tydligen bromsen och släpet höll på att rulla rätt ned för en backe och ut på vägen. Allt detta hände dock innan jag anslöt eftersom mamma och R slet med detta medan jag red Fljóð, så jag fick det bara återberättat, men stor dramatik har det varit i alla fall haha! Nu är puckarna dock bytta och vi är redo för äventyr! Tror faktiskt att jag lyckats få lite sol i mitt superbleka ansikte idag också. Vilken toppendag!
 
 
emma

härligt nu när värmen börjar komma

Svar: Verkligen! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress