Bildbomb

Här kommer en liten bildbomb från helgens tävling! Älskar att tävla i maj, för det är ofta fint väder. Tävlingen var jättefint ordnad, och jag har verkligen inget att klaga på när det gäller arrangemanget! Så kul att komma ut och träffa folk och tävla. Har saknat det!

 
Izza

Vad duktiga ni är! STORT GRATTISSS!! :D

Svar: Tack! :)
hovet.webblogg.se

Jenny

Vad duktig du är! Hon ser väldigt fin ut 🙂

Svar: Tack så mycket! :)
hovet.webblogg.se

Johanna

Så fina ni är! Och grattis till placeringen :)) beundrar alla som vågar tävla! Jag blir så äckligt nervös!! Fyy... kan du inte dela med dig av domarkommentarer? Eller hur du förhåller dig till dem? Jag hade så himla gärna fått domarkommentarer för det är ett bra kvitto på hur det går :) eller ja...oftast, vissa är ju mer och mindre generösa med ord om man säger så ;) lycka till med träningen för visning!

Svar: Haha ja, nervositet är jobbigt, men det går ju att jobba bort den ;) Jag är faktiskt aldrig nervös, men så tävlar jag bara för att det är kul också, och då känner man ingen press direkt :) Domarkommentarerna var ganska intetsägande, det stod faktiskt nästan ingenting i dem, vilket är lite tråkigt tycker jag! Man vill ju gärna veta vad de tycker att man ska förbättra.. Iofs så vet jag ju lite vad som gick fel eftersom hästen skenade första varvet i T8 (i galopp) hahah! Men ändå :)
hovet.webblogg.se

Sofie

Grattis till placeringen! Det gick bra för mig också tills Svalur tappade skon, men det är bara att komma igen.

Svar: Tack! :) Ojdå, det var tråkigt att höra! Sådant händer ju ibland, men som du säger så är det bara att komma igen! Grattis till dig också! :)
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress