Sen kväll med Pemma

Hej på er! Sen uppdatering! Har varit i ridhuset med Slemma ikväll och hon var bara så härlig! Vi började värma i tölt i lite lägre fri form, red åttor och flyttade lite för skänkeln i båda varven. Sedan red jag galoppfattningar, både höger och vänster, och galopp på volterna. Fortfarande i ganska fri form. Övergång till trav på volterna och på spåret. Sen kortade jag upp henne, samlade och red tölt i mer prestationsform med så tydliga temposkillnader jag kunde över diagonalerna. Avslutade med lite mer samlad galopp på volterna och avskrittning. Jättenöjd med dagens pass. Ska skriva lite mer i morgon tänkte jag, just nu är hjärnan mos, men jag har beställt ett nytt bett som ni ska få höra mer om i morgon, och så blir det lite sadel-prat. Hoppas att ni har haft en bra dag och sover gott nu haha! I morgon är det fredag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress