På inköpslistan!

Nu när det börjar bli vår vill man såklart uppdatera pryl- och hästgarderoben lite. Jag har lite idétorka, men det finns ändå några saker som står på min inköpslista inför våren.

1. Väst

Man blir ju sugen på en väst nu när jackan förhoppningsvis kommer att börja kännas lite varm! Denna är väldigt snygg tycker jag. Fräsch design, enkel, stilren och superlätt. Tror den skulle vara snygg med en tunn tröja eller t-shirt under.
 

2. Antares Precision med Y-noseband

Älskar detta träns! Blev helt kär när jag såg det på GHS, men då fanns det tyvärr inte i rätt storlek så jag får beställa istället. Så sjukt snyggt! Läderkvalitén är outstanding. Kommer dock att köpa ett i svart istället för brunt. 
 
 

3. Stübben golden wings

Fick tips om detta bett till Slemma när jag red för Fredrik Rydström. Jag har dock inte skaffat något än. Men nu testar jag ju lite olika eftersom hon fortfarande var spänd i tungbasen när Lollo var ute sist. Detta står näst på tur!
 

4. Back on track-stallbandage

Behöver ytterligare två stallbandage. Använder dem jag har som transportskydd men behöver fler eftersom mina hästar har väldigt olika långa ben haha! 
 
Har ni några shopping-måsten inför våren?
Josefin Nilsson

Åh så snygga saker! Jag hade också velat ha en ny väst nu till våren :)

Svar: Jaaa eller hur? 😊 Bästa vårplagget!
hovet.webblogg.se

Sofie Keijser

Har själv ett goldenwing-bett och tycker att det funkar jättebra på min häst

Svar: Åh vad kul att höra! 😊 Ska bli spännande att testa! 👍🏻
hovet.webblogg.se

Jenny

Jag ska köpa en ny hjälm till våren! Tänkte köpa en GPA. Skit dyr men snygg så det är värt det! 😍

Svar: Åh vill också ha en ny hjälm 😍
hovet.webblogg.se

Andrea Müller

Antares tränset är ju så gaaalet snyggt!

Svar: Visst är det! 😍👌🏻
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress