Nu ni!

Som ni vet så filmade jag Slemma härom veckan och nämnde att det fanns ett syfte med det. Jag har också skrivit tidigare att jag har en del planer för Slemma framöver, och nu äntligen! Syftet var att skicka filmen till en tränare för att se om det skulle gå att visa henne. I morse fick jag svaret att ja, tränaren är intresserad och vill visa henne! Så kul! Min duktiga, duktiga häst! Det blir sannolikt visning på Stenholmen i höst men planen är inte klar ännu. Det är mycket som ska stämma, och tränaren får såklart bestämma hur vi ska göra. Jag är så taggad och glad över att jag har en så fin häst! Älskade, älskade Slemma


Det här kastar ju om en del i planerna, men jag får nog ihop det. Kommer vara så nervös! Men det känns toppen såklart. Är det någon av er som ska visa i år?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress