Duktiga hästar idag!
Hej på er! Lite bloggtystnad här tillfälligtvis. Igår var jag faktiskt ute men några kompisar, så jag var skapligt sliten idag, men har ändå vi varit i stallet typ hela dagen. Jag har ridit på Gullan och Fljóð och testat lite ny utrustning; bl.a. danish guard-bettet som Gullan gick skitbra på! Ska nog köpa ett till faktiskt. Gullan utvecklas verkligen så fort. Tölten kommer utan problem nu, och de andra gångarterna är bara så himla härliga. Hon ser dock ut som en rysk fotomodell i kroppen just nu; lååånga ben och så himla slank så man får spänna gjorden på innersta hålet, men jag tänker att musklerna kommer. Hon orkar redan gå lite längre än när vi precis hade börjat, även om hon är väldigt vinglig och har lite svårt med balansen. Hon känns dock stor att sitta på, och det är mycket rörelser! Är så fruktansvärt stolt över henne!
 
Fljóð och jag red på åkern idag, och det var bra drag i lilla fröken idag. Hon var superpigg verkligen! Vilken såklart var jättekul. Tog lite bilder från ridtpasset som jag tänkte lägga upp i morgon. 
 
Hoppas att ni har en jättefin kväll!
 
 
 
 
Jenny

Åh vad fin hon är! Hon kommer bli en riktigt stjärna tror jag! :) Vilka härliga långa ben!

Svar: Haha ja jag hoppas det! Jaa benen är jättelånga och hon känns STOR att rida! :D
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress