Dagens öron

Idag fick hästarna äntligen nya skor! Jag kunde ta en sväng på Slemma som var pigg som en raket och gick jättebra! Hon är så duktig! Tycker hon har tappat lite muskler under vilan faktiskt, men hoppas att hon kommer att bygga upp det igen. Det kändes i alla fall bra att kunna ta upp träningen igen.

Även Fljóð och Gullan fick komma ut på tur. Fljóð kändes kanon. Hon har lite svårt att engagera vänster bak och behöver stärkas där, men jag tycker att hon börjar kännas bättre ändå. Gullan och jag fick sällskap av Alex och Brana, vilket jag tror hon tyckte var jättekul. Hon känns mer stabil redan faktiskt, och hon skötte sig dessutom toppen med hovslagaren. Hon har verkligen mognat. 

Nu är vi back on track igen! Såå kul! Mitt mål är att ta en sväng till ridhuset i morgon, men får se lite hur väglaget är. 

Hoppas att ni har haft en toppendag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress