Vlogg
Hej alla! Idag har jag varit i stallet typ hela dagen, ridit alla hästar, och dessutom hunnit ta och posta träckprov till Vidilab för avmaskning. Känner mig ändå nöjd med mig själv! Jag har faktiskt spelat in en vlogg idag (!) som ni kommer att få se snart, så därför tänka jag inte skriva något närmare om hur det gick idag, utan ni får helt enkelt vänta på den. Jag är riktigt dålig på att spela in vloggar visade det sig; till att börja med så höll jag såklart telefonen på fel ledd, så formatet blev lite konstigt. Dessutom filmar jag för nära ansiktet så man ser typ bara min panna hela tiden hahaha! R bara suckar, eftersom det är han som måste editera den, stackarn. Ni får döma mig snällt, och tänka på att det är första gången. Hur som helst så har dagen varit toppen, och jag ser fram emot kommande vecka! Hoppas att ni också har haft en bra helg.
 
 
Johanna

Nääää vad kul :D ser fram emot den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress