Mycket nytt i bloggen och bloggvärlden

Halloj! Shit vad mycket som hänt på bloggen senaste tiden. Det märks att jag har det lite lugnare på jobbet haha! Nya headern har ni sett, blev nöjd med den. Sen har jag fått jättefin respons på vloggen också, så kul! Kommer absolut göra fler och känner mig jättepeppad. Dessutom känns det som att flera bloggkollegor vaknat till liv på senare tid, och det är såklart också kul. En av mina favoritbloggar - Linn Strelin - har tyvärr gått i graven, vilket kommer lämna ett litet tomrum, men då är det extra tur att det fyller på med andra! Linn har dessutom ett jättefint insta-konto som jag kommer fortsätta följa. 


Idag har jag hur som helst varit i stallet och ridit Slemma, som kändes skitbra som vanligt. Det enda jobbiga är att hon är sjukt tjock för tillfället och jag får inte riktigt ordning på det. Tyvärr finns det inte så mycket att välja på när det gäller grovfoder eftersom det är total höbrist sedan förra året. Hon har knappt något bete alls i hagen. Jaja, så är det. Nu ska jag sova lite, i morgon är det fullt upp som vanligt. Hoppas att ni har en fin dag!

Johanna

Känner igen det där :( vet inte om det lilla gräset som funnit i år har varit sjukt kraftigt för så hör tjock har Drifa aldrig varit.. hoppas verkligen det lugnar ner sig snart!

Svar: Jaa det är så hemskt... :( Mina går knappt på gräs, men är ändå som ballonger....
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress