Första vloggen!

God morgon! Vilken härlig morgon! Idag ska jag faktiskt på kurs hela dagen (i jobbet) och sen ska jag till hästarna. Längtar ihjäl mig, och tänkte försöka hinna rida alla idag. 

Hur som helst så är vlogg:en färdig! Tyvärr filmade jag hela filmen med telefonen på "fel" ledd, så hela filmen är beskuren och man ser typ bara min panna hela tiden haha! Jag lovar att inte göra det misstaget nästa gång. Men nu vill jag också gärna ha lite hjälp från er; vad vill ni se?? Jag har tänkt att ni - självklart - ska få följa med på SIHS/GHS och att jag kanske kan filma lite från Johanna-kursen och Islandsresan som kommer om någon månad. Sedan såklart från Slemmas visning (mer info kommer!). Men mer vardagliga teman då? Vill nu hänga med och shoppa? Se hur jag gör tävlingsförberedelser? Recensera träns/bett/andra prylar? Kom gärna med inputs, jag tyckte det var jättekul att göra en vlogg och vill gärna ha förslag och idéer! 
 
 
Izza

Ååååå vad fina ni är!!! Vill se flera vlogger, kan du visa ett ridpass? :))

Svar: Tack! :) Jag tar med mig den idén!
hovet.webblogg.se

Ida

Kul med vlogg! Jag stör mig inte på formatet, men det vore kul att se mer av hästarna. Håller med föregående, gärna en vlogg om hur du lägger upp ett träningspass!

Svar: Tack för tipsen! :) Det kommer snart en ny vlogg!
hovet.webblogg.se

Sabin

Håller med, jätte rolig med vlogg! Träningspass när du rider själv och för instruktör vore mycket rolig att se. Sen om du skulle vilja berätta lite hur du tänker kring träningsplan för dina olika hästar... :)

Svar: Tack för feedback! :) Jag tar med mig dina idéer. Nästa vlogg kommer nog att handla om träningsplaner. Håll utkik! :)
hovet.webblogg.se

Anonym

Ska du gå över till att vlogga helt o vad ska hända med bloggen ?

Svar: Hej! Jag svarar på din fråga i kommande inlägg :)
hovet.webblogg.se

Andrea Müller

Vad roligt med en vlogg och vad modig du är!! Jag har fått önskemål om att börja vlogga men vet inte om jag skulle våga de, hahah. :D

Svar: Tack så mycket! :) Det hade varit jättekul om du gjorde en vlogg, jag hade tittat i alla fall :) Det värsta är att höra sin egen röst haha! Men jag tror man får se det som en kul grej bara!
hovet.webblogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress